måndag 14 december 2009
INDUSTRIN SPLITTRAD OM AVTAL
Industrin anser att de har varit dåliga på att påverka utfallet av COP15. Huvudsakligen beror det på att de är splittrade - det finns vinnare och det finns förlorare.
‹
›
Startsida
Visa webbversion