måndag 14 december 2009
G77 LÄMNAR FÖRHANDLINGSBORDET
Vid lunchtid idag lämnade G77-länderna förhandlingarna i protest mot att rika länder försöker döda Kyotoprotokollet och föra över större ansvar på utvecklingsländerna.
‹
›
Startsida
Visa webbversion